serpil1baby Bebek alışverişine kaçıncı ayda başladınız anneler 5 aylık olduk yeni başlicam cinsiyeti öğreneli baya oldu ama acelede etmek istemedim sizler ne zaman başladınız?
Edafmo serpil1baby ben öğrendiğim günden beri bazen büyük baze. Küçük parçaları aldım hep. 31+3teyim, eksiklerim 27. Haftada bitmişti 🥰
Laika serpil1baby 20. Haftadan sonra başladık çok rahat rahat 32. Girmek üzereyiz odası haftaya geliyor diorm keşke daha erken başlasaydık çünkü artık zorlanmaya başladım fazla rahatlık iyi değilmiş :)
serpil1baby Edafmo maşallah size 🙏🏻bende geçmi kaldım diyorum hızlandım aslında alınacak çok varmış onu fark ettim yetişirim ya😆😆
Edafmo serpil1baby evet çok fazla detaylı şeyler var😂 yetişirsinşz mutlaka, ben maddi olarak sıkışmayayım rahat kafayla alayım herşeyi istedim ama kimileri 30dan sonra başlıyor da yetişiyor 😂
serpil1baby Laika aynen öyle bende rahattım ama başlayınca çok çok alınacak şeyler olduğunu fark ettim 30 a kadar bitirmeyi düşünüyorum inşallah🤲🏻😆
ayysnrr 22.haftada detaylı ultrasondan sonra başladım 30.haftada falan temel eşyaları bitmişti artık aldığım şeyleri heves ettiğim için alıyorum 😂
Laika serpil1baby evet bitmio hep birşeyler çıkıyor 30. Kadar halledersin ben herşei bitirdim bir tek yerleştirmesi kaldı ama oda zor gibi anneme kaldı bu iş 😅
serpil1baby Laika yerleştirme çok zordur ya kesinlikle yardım al yıkanacak ütülenecek yerleştirelecek düzenlenicek oho Allah yardımcımız olsun🙏🏻👶🏻🤲🏻
Tugcekrkya Haftadayım dün odasını aldım bebek arabası park beşik ateş ölçer biberon emzik birkaç tanede takım kıyafet aldım birikim yapabiliyorsan son 2 ayda bile yetişirsin bence biz birikim yapamıyoruz oyuzden alabildiğimi alıyorum 🤗
serpil1baby Tugcekrkya en güzeli yayıp yavaş yavaş almak bencede yük olmaz. gücü yerinde olan 2 haftada da tamamlar herşey para👌🏻😄