Benim nerdeyse hamileliğin basından beri var sol tarafımda belim ve sırtımın arasında bi yer agrıyordu her gece muhakkak uyutmayacak cinsten hemde şimdi 34. Haftadayım cok şükür agrım yok magnezyum içiyorum ve agrı girdiği zaman egzersiz yapıyorum esnetiyorum orayı sıcak tutuyorum geciyordu ve oturdugunda muhakak yastıkla destekli otur belki sana da iyi gelebilir