Pirayeee canım ultrasonla rahim ağzı uzunluğuna baktı,sonra alttan muayene yapıyor açılma varmı diye yok dedi,sancıyı kontrol içinde nst ye bağlanıcaksın dedi daha nst ye sıra gelmedi sancı çıkıcak mı bilmiyorum.Ha birde idrar tahlili istedi, enfeksiyon varsa da sancı olabiliyo ona da bakalım dedi. Yani herkesin durumu farklı olabiliyo sende bir baktır istersen,açıklık rahimde kısalma enfeksiyon vs de bu tür şikayetler oluyormuş.