Esrauysal
28+5 de böyle hissetmiştim ve acile gittiğimde rahim agzı kısalmıştı 2 cm açıklık vardı 10 gün kaldım hastanede durdular şükür suan 32+4 oldum ve yine benzer agrıları yasıyorum .
Ama sizin böyle değildir normaldir belki benim geçmiş hikayemde bir düşük bir erken doğumum var diye ufak bir ağrıda bile gidiyorum hastaneye ama suan daha gitmedim :/
İnşallah geçer çabucak🙏🏻