Suan 20+3 üz teyzeleri. 6. Haftamdan beri mide bulantılarım baya kötüydü komalık gibiydim. Günlerce haftalarca yemeden kustum. İlk gebeliğim. İki haftadır biraz dha iyiyim ama bulantılarm yine var 🥲 bir de şekerim cıktı yükleme gerekli vs. Bakma korkusu gelecek kaygısı dogum telası saglıklı doğarmı vs bunlar hep aklımda zaman daraldıkca artıyor sanki