Kızlar dün gece Sabaha karşı sancılarım arttı belimden karnıma doğru geçmedi hiç yatınca felan hastaneye gittik direk açıklığım 2 cm di nst ye bağlandım ama sancı felan çıkmadı doktor 2 saat yürüyüş yap tekrar gel bakalım açıklığa dedi gittiğimde açıklığım 3 cm olmuştu yatış dedi ama ben kabul etmedim çünkü suni sanci vereceklerdi haftam da daha az oldugu için eve gelmeyi tercih ettim sizce doğru mu yaptim akıl verin 🙌