071122 10+6 haftadayim bulantılarım çok olduğu için Dr onzyd ilacını verdi daha önce kullanan var mı yan etki oldu mu
Burcuuzunnn 071122 ben kullandım hiç bir yan etkisi olmadı ve bulantılarıma tek iyi gelen ilaç diyebilirim
1236_35 Ben 5 ay kullandım canım hiçbir yanetki olmadı ancak o biraz bastırıyordu serumla beraber ki diğer ilaçlar hiçbir fayda etmezdi kusmaktansa ilacı kullanmak daha mantıklı :)