anneligedair 21+3 olduk ve henüz hiç kilo almadım bebeğimin kilosu da haftasına göre iyi.. bir anda kilo almaktan korkuyorum 😔 benimle aynı durumda olanlar var mı acaba ?
EmineDefneGokce anneligedair bebeğin durumu önemli canım . Bende 6-7 kilo aldım 36. Hafta . Yiyorum ama aşırı hareketliyim gün içinde . Yediğim gidiyo galiba
yagmur50 anneligedair bende o haftada aynı şeyi yaşadım hatta 1 kilo vermiştim ve hemşireme sordum normal önemli olan bebeğin kilo alması dedi şuan 23+6 yım 1 kilo almışım evdeki baskül doğruysa 🤭
Seval2468 anneligedair ilk oğlumda toplam 6 kilo almıştım oğlumda 4 kilo doğmuştu bakalım u sefer kaç kilo alıcam