Usui canım her Bebek farklı oluyor benim ki hamilelik boyu hareket etmedi nerdeyse her kontrole korkarak gittim bişey duyucam diye hiç mi oynamaz oynamıyordu yediğim çikolataların içtiğim vişne sularının haddi hesabı yoktu şimdi iki aylık görsen tam bir tosun paşa hemde kıpır kıpır nerdeyse şimdiden dönüyor ediyor endişe etme azda olsa kıpraşıylrssa problem yoktır ha için rahat etmiyor mu koş acile söyle hareket etmediğini hemen şekerli serum verip hareket takibi yapıyorlar nst bağlıyorlar ultrasona alıyorlar için rahatlamış oluyor evde evham yapıp beklemekten iyidir