yagmurlu Kızlarr selam 34+1 haftalık gebeyim , oturunca uzanınca hiç bir şeyim yok ama yürümeye başlayınca belim o kadar kötü ağrıyor ki yerimden kalkmak istemiyorum. Aynı durumu veya benzerini yaşayan var mı ?