Mery259 3 gün önce 2. Doğumumu yaptım normal olarak ilkinde başına geleceği bilmiyorsun o şekil korkuyorsun 2. De ise dediğin gibi bu sefer biliyorsun ondan korkuyorsun ama benim bu 2. Doğumum da mesela suyum sızıntı şeklinde geldiği için sancılarım en azından daha iyiydi nefes teknigi ile atlattım gereksiz yere bağırıp enerjimi hic harcamadım diyeyim. Ama şöyle ki korksam da canımda yansa kucağıma aldığım da tüm yorgunluğum gitti resmen 😍