Prenses34_annesi Nurella2 rabbim şafi ismiyle şifa versin inşallah tez vakitte evladına kavuşmak nasip olsun 🥰
Yaseminturan_ Nurella2 Rabbimin şifa versin inşallah sağlıkla kavuşursunuz ben ilk oğlumu 29+3 de dogurdum 1460 gr 43 cm 54 gün kaldı kuvozde suan 33 aylık gayet sağlıklı bir cocuk abi olacak ikinci gebeliğimde malesef riskli her an dogum olabilir🥹
Gulbeyaz1778 Çok geçmiş olsun. Sancınız mı baslamıstı. Kilosu nasıl. Kilosu iyiyse küvezde çok tutmuyorlar canım. Akciğer iğnesi yapıldıysa özellikle
Nurersz Gulbeyaz1778 benimde 37 de alacaklar pazartesi günü kaç kilodan itibaren tutulmuyor acaba küvezde iki tane ciğer geliştirici oldu
Gulbeyaz1778 Nurersz ya baya arastırdım şöyle 2500 felan olunca emme refleksi varsa akciğer solunumu iyiyse almıyorlarmış. Benim 31 de nilan geldi o 2 cm acıklık vardı suan 32 yim bekliyorum o yüzden baya baktım da
1236_35 Kaç kilo doğdu canım sağlık durumu nasıl bilgilendirsin çok geçmiş olsun Allah yardımcın olsun
Nurella2 1236_35 2 kiloya yakın dedi hastanede yer yok denilip özele sevk edildi solunum yetersizliği denildi yarın daha detaylı bilgi veririz dedi