Hayirli akşamlar son adet tarihi 4 KASİM bat 4 Aralık’ta olmadi lekelenme oldu 2 3 gün kasık bel ağrısı falan o ay olmadı 2 kez kan testi verdim ilki 0.20 çıktı ikinci kan 30 aralikta verdim 0.100 çıktı vajinal muayne yaptı kese gibi bişey görüyorum ama emin değilim dedi 2 hafta sonra gel dedi şimdi BAT 3 OCAK ti oda 6 gün geçti sabah test yaptım negatf simdi de göğüs hassasiyeti var lekelenme falan yok sıvı yapışkan akıntı var haftaya salı randevum var kadın doğuma belirsizlik beni mahvediyo var mi yok mu adet de olamdim baklm bu hafta içi de olmassa salı goruncem doktora