Bilinmiyor_25 16 haftalık hamileyim ve çok evhamlıyım 1 düşüğüm olmuştu herşeyde pimpirikli davranıyorum kasıklarım ağırsa hep kötüye yoruyorum 😭
Sinemozy Bilinmiyor_25 ahh kuzum 32. Haftadayız çok şükür bu endişeler tedirginlikler korkular hepimizde oluyodur ben her kontrole gittiğimde dualarla giriyorum inşallah iyidir diye sağ sağlim kucağımıza alıncaya kadar da devam edicek sanırsam ama kötü düşünüp kendini strese sokma bebeğini düşün hayallerini düşün içini ferah tut ne demişler mutlu anne mutlu bebek 🌸🥰
2309 Bilinmiyor_25 17 haftalık hamileyim bende dediniz gibi kasıklarım ağrıyor korktum bian ama rahim büyüdüğü için ağrır dedi hemşire arkadaşım
Susamtohumununannesi Bilinmiyor_25 al benden de o kadar. 14 haftalığım benimde geçen sene bir kaybım oldu başım ağrısa bebeğe yoruyorum. Doktorum bir risk yok 3 haftada 1 gelseniz olur demesine rağmen her hafta gidiyorum ne zaman rahat nefes alırız acaba
mommyily Hep iyi düşün ki iyi olsun canım kötü düşünmemeye Çalış 16. Haftaya gelmişsin şükür Rabbim sağlıkla kucağına almayı da nasip eder inşallah hep dua oku içinden kötü düşüncelere engel ol