Hamideersin Sun10 37+3 30 dan sonrası zor geçti ama ,37ye girdigimden beri ne ağrım var ne sancim uzulsemmi sevinsemmi bilemedim valla son 18 bu arada
Buseaelisa Sun10 53 dakika sonra son 99 olucaz inşallah allah hepimiz için hayırlı doğumlar nasip etsin 🌸💙
Sun10 Semanur-51 ayy ne güzel aynı gün rahme düş bebişlerimiz😂😊😊 artık hareketlerimde zorlanmaya başladım sanki ben ve herşey karnımı sıkıyor gibi sizde durumlar nasıl 😅😂
Semanur-51 Sun10 bende aynı yürürken iş yaparken zorlanıyorum karnım daha çok büyüdü bide bu aralar normalde ben bol giyen bı insanım şimdi onlar bile olmamaya başladı 😃
Sun10 zeynepaylaipek hem hızlı geçsin kavuşalım diyorum hem de acelesi yok tadını çıkarayım diyorum karışık duygular 😅