Merhabalar herkeze öncelikle sağlıklı bebişler diliyorum oğlum 2 bucuk yaşında ikinci bebeğimizi bekliyoruz yeni ögrendik bu hafta kese için doktora gideceğiz ama sol kasığımda düzenli bi şekilde batmalar mevcut bulantım kusmam yok şuanlık cinsiyet belirtileri nedir sizce