ayseeray1 Merhaba ,18+4 haftalık gebeyim,yavaş yavaş karnım belli olmaya başladı,tesettüre uygun elbise ,tunik tarzi uygun şeyler almak istiyorum,siz nerden alıyorsunuz..
Mhrbn44_ ayseeray1 benim cok karnim yoktu ilk zamanlar normal tuniklerimi kullandim hamile pantolonu aldim sadece son aylarda karnim büyünce lwc nin internet sitesinden kazak tunik tarzi seyler aldım lwc nin mağazasindan daha uygun internet sitesi
guzelanne01_ ayseeray1 benim kıyafetlerim hep bol olduğu için canım ben almıycam ☺️pantolonda giymiyorum zaten yinede lcye defactoya baktım güzel bişeyde yok🤷🏻♀️Kızıma hamileyken ne güzel önünde bebek olan yumurta resmi olan isimli tşörtler vardı hamilelik onlarda kalmamış yoktur
ayseeray1 guzelanne01_ Benim ilk gebeligim, baya siteye baktimda pek bi sey yok ,inşallah güzel şeyler denk gelir☺
guzelanne01_ ayseeray1 sitelerdede hep standart canım yok yani Allahtan ihtiyacım yok pantolonda giyseydim lcden alırdım güzel beğeniyorlarda giyenler üstünede bol kıyafet alırsın