aysima-nursima Kizlar 12+0 da doktorum %80 erkek dedi haftaya haftay gel dedi yarin 13+2 oluyorum gitsem kesinleşirmi? Yine haftaya gel dermi
HD1- aysima-nursima bu haftalarda kesinleşmesi beklemez ama nadiren bu haftalarda doğru çıkıp değişmeyen var
Mucizem33 aysima-nursima doktorun uzmanlığına bağlı benim doktorum 11 . Hafta da söylemişti ve surekli sordum doğru mu diye adam da git alışverişine baska ben net olurum yanılmam dedi ve detaylı da netleşti ztn