Ayayka protein kaçağı olmadığı sürece sorun olmaz ALLAHın yardımıyla.. bir tanıdık bu hafta Doğum yaptı sezeryan doğum olacaktı ama tansiyon hareketliliğinden ve protein kaçağından bebeği biraz daha erken aldılar. Onun tansiyon da benim ki gibi düşükmüş, sonra doktoru Kaya tuzu yemesini söylemiş düştükçe. Oda günden bir iki tane ufak yemiş. Sonra tansiyon yükselişe geçmiş ve protein kaçağı olmuş. Bu yüzden erken aldılar bebeği ama çok şükür ikisinin de durumu iyi.. ablamın da seninki gibi hep yüksekti hemde ikiz gebelikti ama sıkıntı olmadı gününde doğdular sağlıklı bir şekilde çok şükür 🥰 sadece kontrol altında ol canım dikkat et Stres yapma ve bolca dinlen.