Ben oğlumda hiçbir testi yaptırmadım şuan ikinciye 14 haftalık hamileyim doktorum da ısrarcı olmadı illa yaptır diye bunda da hiç bir şeyi düşünmüyorum bu kişinin kendi özgü hissiyatı çok şükür oğlum doğdu bir sıkıntı ile de karşılaşmadım rabbim hayırlısıyla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin sağlıklı sıhhatli bir şekilde