Arkadaşlar 15+0 haftalık olduk bugün biraz temizlik yaptım perde astım 1,5 saattir geçmeyen karın ve bel ağrısı başladı çok korkuyorum napmam lazım acile gitsem de ultrasonla bakmıyorlar daha öncede gitmiştim bakmadılar ama çok korkuyorum kötü birşey mi oldu diye bilenler destek verebilir mi 🥹🥹🥹😞😞😞