Kızlar merhaba sabahtan beri acildeyim yeni döndük. 34+2 deyiz öğlen 15-10 çıktı tansiyon hastanede serum ve tansiyon ilacı verildi kontrol edildi ama saat 5 te doktorum ölçtüğünde 16-10 du . Alfamet diye ilaç verdi 1 hafta kontrol etmemi söyledi . Başım çatlıyor aynı durumu yaşayan önerisi olan var mı