Moonrose16 ogretmenHnmm
gozun aydin canim.. bende ayni senin durumundayim hormonlarda hicbi sorun yok kanda cikmadi ama gorunumu var.
Ne varsa su aralik ayinda bende aralik ayinda adet olmuyorum diye gittigimde pco var dedi doktorum. Tedavisiz imkansiz valan dedi bende tabi uzuldum umudumu kestim. Ozel hastanede kontrole gittim ve bana inofolik kullanmami onerdi. Icimden bi histe olucakmis gibi diyor bu sefer hic uzulmedim hic aklimada takmiyorum sayende dahada umutlandim🥰🥰