Hicranekinci Bebeğin haftasının 1 hafta önde giden anneler, önde giden tarihe göre mi doğum yaptınız? Yoksa kendi tarihine göre mi doğum yaptınız?
esiaks Hicranekinci normalde 30 nisan görünüyordu doğum. Ama doktorum bebek birkaç gün ilerde deyince 25 nisana çekti. Bu da size fikir olabilir 🌹
Kubukargl Hicranekinci benim bebeğim 2 hafta önde gidiyordu en başından beri neredeyse ama sata göre doğum oldu 39+0 da doğum oldu sancılarımın gelmesiyle hastaneye gittim fakat zorunlu sezeryan olmak zorunda kaldım
Hicranekinci Kubukargl 39+0 olucam ben de yarın sata göre. Ama önde gittiği tarihe göre 40+0 olucam. Adet ağrısı gibi ağrılarım hafiften başladı dün gece de düzensiz kasılmalarım oldu ama devam etmedi. Sizin sancılarınız birden mi geldi. Öncesinde ufak ufak belirtileriniz oldu mu?
Ogretmenanneyim Hicranekinci bunu bende merak ediyorum. Düzensiz ara ara sancilarim oluyor hatta dün 4 saat boyunca oldu ama devamı gelmedi.
Kubukargl Hicranekinci yok kuzum gece 4 gibi uyanmıştım sonra 4.30 gibi sancılarım tuttu belden vuran adet sancısı gibi 2 saat yatakta geçmesini bekledim başta anlayamamıştım sonrasında sıcak duşa girdim sonrasında nişan geldi kahvaltı falan yaptım doğum yapacağımdan habersiz saat 9da hastaneye gittim nst girdim sancılarım çıktı son adet tarihime göre 39+0 doğum oldu yani :) senin hayırlı doğumların olsun inşllah rabbim bi avazda kurtarsın suyun geldiğini falan anlıyosun zaten önce suyun gelirse beklemeden hastaneye git bebişi riske atma evde sancılarını bekleyip
Hicranekinci Ogretmenanneyim evet dün gece sabaha karşı 4te bir ağrıyla uyandım ve 4 ten 6.30 a kadar 35-40 sn süren sancılar yaşadım. Sonra kesildi.
cansualisa Hicranekinci kızım önde gidiyordu 38+5 te yaptım 40. Haftalık görünüyordu alakası yok doğumla kuzum adet baz alınır.
Efsunala_ Bir hafta önden gidiyordu bizim minik adam 37+6 da keyfi gelmek isteyince doğurdum aslında normal doğum yapacaksanız pekte bir önemi yok keyifleri ne zaman isterse 🙈
Hicranekinci Efsunala_ gerçi aslında doğru söylüyorsunuz zaten artık son demler ve ne zaman ve nasıl gelmek isterse öyle gelicekler ☺️
Hicranekinci Kubukargl Her bebiş nasıl ve ne zaman gelmek istiyorsa öyle geliyor demek ki 🙈 Zaman geçtikçe insan sabırsızlanıyor ☺️ Her gün yürüyüş merdiven hurmalarla beklemeye devam 🙊