minnakbebem
Yaş ilerledikçe o kimsal şeylere pek yanasamiyorm galiba oncedenolsa birçok marka krem aabun jel pealing kullanırdım. Simdi inanın parfümü bile deriye temas etmeden sıkıyorum bir de gida okuyup besinlerin ve içeriklerin ne işe yaradijlari i bilince bütün herşeyimi dağıttım.
En güzel pielingin kahve telvesi olduğunu farkettim.(sekersiZ)
En güzel yaşlanma karşıtı serumun maya olduğunu farkettim( maya icerisnde ki mikrogabizmalar kriiskligi vs yeniliyor. Yara ve sivilcelere deydirmeyin.)
En güzel akne maskesinin yumurta akı olduğunu anladım.
En güzel nemlendiricinin bal
En güzel iz karşıtı kremin aloevera
En güzel tonik gül suyu (alkolsüz)
En güzel saç maskesinin hindistan cevizi yağı ve avakado yagi olduğunu anladım.
Tabi benimde kullandığım bazı kremler vs var illaki hep bunları yapamıyorum içeriğinde dimeticon olmayan şampuanlar (paraben parfüm felan tabiki başta)
Ve kremler losyonlar da da petrolatum parafinum. ( Bal mumu ve petrol yağı) olmayan ürünleri almaya özen gösteriyorum.
Bir de organik ürünler satan yerlerden ardıç sabunu keci sütü sabunu en sevdiğim. (Ardıç sacvaslarda yaralarına sürdükleri çam ağacı bitkisidir, akne sorununa birebir. Keçi sütü de kurmayı önler sabun cildi kuruttugundan dolayı)