Sehererkull Aminehuma sizinti gibimi geliyo yoksa birden mi bosaldi cokca cnm suyu bittikten sonra 7saat daha oksijen alabiliyolarmis dun saglik ocaginda anlattilar sen riske atma bence nolur nolmaz ara doktorunu☺️
desagr Aminehuma Sancıların ne alemde? Bence bekleme canım ara haber ver. Su geldikten sonra enfeksiyon riski de artıyo
Aminehuma Sehererkull sızıntı şeklinde 3 4 kez iç çamaşırımı ıslatacak kadar geldi . Nöbetçi doktora güvenemediğimden sabahı beklesem mi dedim ama bilemedim şimdi
Aminehuma desagr peki haklısın . 36 haftalık şuan küveze girer mi ? Ya da Doğum mu olacak demek su gelmesi
Sehererkull Aminehuma en azindan doktorun gelene kadar bi bakar nobetci doktorda bende 36 haftaligim heycanlandim bole gorunce☺️ allah sagsaglim kucagina almayi nasip etsin insallah
desagr Aminehuma Sağlıklıysa küveze gireceğini sanmam çünkü haftan iyi. Tabi doktorun en iyisini bilir. Su geldikten sonra doğum başlamış oluyo ama 8 saat içinde normal doğuramazsan riske atmadan sezaryana alır canım.
Hayalll Aminehuma hastaneye gitmelisin cunku su geldikten sonra beklememek lazim doktorum oyle soyledi enfeksiyon riski oluyormus