Merhaba 35+3 haftalık gebeyim bugun nstye bağlandım baya sancım çıktı.. Sancılarımı hissediyordum ama soğuk algınlığından dolayı sandım… Nst sonrası çatı muayenesi yapıldı ve 2 cm açıklık olduğu normal doğuma çatımın müsait olduğu söylendi… Ciğer geliştirici iğne vuruldum..
Bu haftalarda 2 cm açıklık erken doğuma sebep olur mu… Tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz… Doktor bey suyun gelirse kanaman olursa sancın olursa direk hastaneye gel dedi.. Çok korkuyurum erken doğum olacak dye.