Gebelik diyabetinin tespiti için yapılan bir uygulama canım. 3 defa kan veriyorsun. 1 tanesi ac karna alınıyor açlık şekerine bakmak için. Daha sonra 1 içecek içiyorsun ve 1er saat arayla iki kez daha kan veriyorsun. Vücut dışardan alınan şekeri tolere edebiliyo mu ona bakıyorlar. Ben ilk hamileliğimde yaptırmıştım. Şimdi ikinciye hamileyim yine yaptırıcam vakti geldiğinde. Gebelik şekeri bebeğin gelişimini etkileyen bir şey çünkü Allah korusun. Bence gerekli bir uygulama