Asilinannesi Yasemindemirtas korkma canım bende 29+3 hamileyim birimde azaldı yeri kısıtlanıyor iyi düşün iyi olsun sağına yada soluna uzan çikolata ye su iç oymadığını fark edersin💕
MelisHakan Yasemindemirtas hic korkmana gerek yok canim hareketlerini hissetmemen cok normal ben suanda 35+4 haftaligim 30. Haftaya kadar az hissedebiliyorsun. Bazen hic hissetmiyorsun karnin buyudukce derinde incelecek daha cok hissetmeye baslayacaksin
sonsuzmasalim bizde 27 haftalığız ve geçen haftaya kadar baya çok hissediyordum. Şuan bizdedr haraketler çok azaldı. Ama her gün en az bş kere hissettiğim için endişelenmiyorum o kadar. Hiç mi hissetmiyorsun yoksa sadece azaldı mı haraketleri? Büyüdükçe yerleri daraldığı için haraketleri de azalıyormuş diye duymuştum.
Yasemindemirtas sonsuzmasalim canım cok az arada hissediyorum cok minlk ama insanlar hep yazmıs canımı yakıyo hareketleri falan diye ;( benim neden böyle koektum. Doktorada 6 kasıma kadar randevu alamıyorum
Yasemindemirtas Asilinannesi cok az harkeet ediyo ama herkes yazmıs bebegim öok hareketli canımı yakıyo falan neden böyle benim korkmaya basladım canım
sonsuzmasalim Yasemindemirtas az da olsa hissettiğin sürece sende iyiyi düşün iyiyi olsun. Normal bir şey bu. Arada bir haraketleri azalabiliyor. Bi kaç güne düzelir geri. Benimde randevum 5 kasımda, inşallah her şey yolundadır🙈
Asilinannesi Yasemindemirtas benimde az hareket ediyor ama bi sıkıntım YÖK korkulacak bişey YÖK canım kişiden kişiye değişir