Bibisko 23+3teyiz. 3-4 gündür vajinal akıntım biraz fazlalaştı fakat kokusu çok rahatsız etmeye başladı. Daha önceden böyle bir şey yaşayan varsa paylaşabilir mi doktorumla konuşucam ama enfeksiyon riskinden korkuyorum bebeğe herhangi bir zararı olur mu