Dlnkle ameliyat denildi ama olmadım çok araştırdım onunda riskleri var olan bir kaç kişiden olumsuz şeylerde duyunca doğuma kadar dişimi sıktım kaç doktor gezdim ameliyat olmazsan ömür boyu diyalize bile girersin diyenler oldu en sonunda prof hocaya gittim özelde, doğuma kadar dişini sıkmamı tavsiye etti narkozun da bebeğe riskleri olduğunu,tel takarsak onunda erken doğuma neden olabilceni söyledi bende zaten kabul etme niyetinde değildim . Doğumdan sonra geçti şükür bir sorun yaşamadım. Ağrılarını unutamıyorum hala , kaç kez acile gittim doguruyorum diye öyle pis illet . Karar sizin tabiki iyi araştırın hangisi iyi gelecekse onu seçin