Ebrarmor Merhabalar , kan değerlerim bir türlü yükselmiyor , gynoferon kullandım fakat tam tersi daha çok düştü , ferosom kapsül kullandım yine bir değişiklik yok , kullandığınız yüksek etkili kan ilacınız var mıdır ? Yada bildiğiniz kan yapıcı şeyler ?
cerenimmo Ebrarmor pancar kan yapıyor. Hap yerine şurup şeklinde olan ilaçlar var daha etkili. Ferifer 40 mg kaşık şeklinde olan ilaç ile başlamıştım şimdi gyronferon kullanıyorum. Doktorunuza bir sorun isterseniz size uygun görürse şurub olanı içersiniz.
ymrcfr Ebrarmor Merhaba benim de kansızlığım var çok düşük gynoferon kullandım çok mide bulantısı yaptı şimdi doktorum sidefer toz olanından verdi limonlu suyla iç c vitaminiyle birlikte alınırsa daha çok etkisi olur dedi bide pekmez iç dedi keçiboynuzu pekmezi içiyorum
Merveneg Ebrarmor benimde çok düşük çıktı. Ferro sanol verdi. Günde iki kez içiyorum. Az biraz yükseldi. Ama sanırım doğumdan sonrada uUn süre kullanmam gerekecek.
Mom-babyyy Ebrarmor tahinle pekmezi karıştırıp ye ben bu zamana kadar ilaç kullanamadım diye hep öyle yaptım bir ara yemedim kansızlığım çıktı şimdi tekrardan başladım yemeye
Mortokakar Fertamir kullanıyorum bende. Süt ürünleri ile birlikte tüketmemek en az 2 saat öncesi ve sonrasında çay kahve de tüketmemek gerekiyor.
Cikoleyla Mortokakar bana da doktor bunu verdi. Günde iki tane içeceğim bir ayda yükselmezse kan verecekler çünkü 36. Haftamdayım. Sizin nasıl gidiyor? Kaçıncı aydasınız?
Cikoleyla Mortokakar değerler nasıl peki? Kaç çıktı kanınız? Hangi değeri normal kabul ediyorlar. Bana 10’a çıkartsak yeter dediler
Cikoleyla Mortokakar bide bu ilaç sizde halsizlik yaptı mı? Bende acayip bi halsizlik var, kansızlıktan mı ilaçtan mı bilmiyorum
Mortokakar Halsizlik gebeliğin başından beridir var sanki bende. İlaçlarla ayrıca olduğunu sanmıyorum. Hep uykum var hep enerjim düşük.