3 ay önce dostinex kullanmıştım prolaktin yüksek olduğu için ve kullandığım ay hamile kaldım. Fakat hamileyken kullanılması önerilmiyormuş doktor hiç böyle bir uyarı yapmadı. Hamileymişim ama 5 gün daha kullandım bu ilacı bilmedem. Bu yüzden gebeliğim sağlıksız ilerledi beta hcg artmadı ve kürtaj oldum . Şuan yine prolaktinim 33 çıktı ve dostinexe başlattı doktor. Ama bu sefer miktar olarak az ve adet başlayınca bitecek şekilde ayarladı ilacı. Şuan adet görüyorum ilacım da bitti. Sizce dostinexi bıraktıktan sonra korunmalı mıyım prospektüste 1 ay korunun yazıyor. Bu durumu yaşayan var mı ?