Vusaleeee Selam kizlar.31+4gunluk hamileyim ellerimde uyuşma artdi neden oluyor acaba?boyle bi durum yaşayan varmj?
_almirasmom Vusaleeee benım 25. Haftada baslamıstı magnezyum kullandım 1 ay toz seklınde doktorum vermıstı suan gectı cok sukur yok 30 haftalıgız
Beyzaa-123 Benim de oluyor canım doktor ödem oluşmaya başladığı için oluyor,tehlikeli olması elinle bir şey tutamadığında dedi öyle bir sıkıntın yoksa ödemdendir. Ellerini yumruk yapıp aç,rahatlatıyor☺️
Aysee20 Beyzaa-123 benim uyuşukluk hiçbir şekilde geçmiyor ve sürekli elimdeki malzeme düşüyor kadın doğum doktorları pek önemsemedi kalıcı bir şey olur mu acaba diye korkmaya başladım size kendi doktorunuz mu söylemişti acaba yoksa farklı bir doktora mı sordunuz
Erayrahime Aysee20 bu haftalarda ödemden olur demişti doktorum. Bol su tüketimi ve yürüyüş hareket yaparak geçirebilirsin fazla tuzlu da yeme canım bazen bi bardağı tutamayanlar bile oluyormuş. Sağlıkla kucağına al bebeğini.
Aysee20 Erayrahime günüm bitti benim 12 gün kaldı da tabi son günler geçmek bilmiyormuş gerçekten teşekkür ederim inşallah doğumdan sonra hemen geçer
pheobebuffay Vusaleeee hayır değil ama uyuşma yapıyor ödem topluyor bilek yani fazla zorlamadan masaj yapıp elini aç kapa yaparak rahatlatabilirsin