minnakbebem Kızımı adanada özel hastanede doğum yaptım Harikaydı doktorumda hastanede çünkü bulunduğum ilin düzeni bu heryer özel hastane en iyi doktorlar,Ama maraşta bunu göremedim çok özel hastane araştırdım klinikte dahil gittimde Maraştaki doktorların geneli kadın doğumdan gelme Ve kadın doğumda azarlamaya konuşmamaya hastaya ilgi göstermemeye kısacası kasap gibi davranmaya alışmışlar en son gebeliğimde Özel sulara gittim yeni aaçılan her gittiğimde tahlilele muayane 400,500,600 geliyor ama ilgi alaka 0 ve ben ne paket alırım nede özelde doğum Kuzenimin sayesinde harika bi doktor buldum Hemde tıpta hemde ücretsiz Hemde titiz temiz bir hastane Abdullah tok ,Tabi arkadaşlarım bunlar benim görüşüm ve yaşadıklarımdan ötürü düşüncem Kuzenim var oda bebek istiyor oda aynısını düşünüyor oda abdullah tokta