Luna-9 Ben mandalina kabuğu aşeriyorum sürekli.mandalinanın içini yemeyip kabuğuna aşırı düşüyorum.yememeğe çalışıyorum ama durdurmak zor.Sizlerin böyle bir durumu olduğu?
beyzzsenturkk Luna-9 cif ve aseton deli gibi koklamak istiyordum hala bazen burnuma kokuyor ama kendimi durduruyorum aslında cok zararlı bisey ama kokusu bana o kadar guzel geliyodu kiii…
herkesherseyicokbiliyorzaten Luna-9 ben ne zamandır toprak yemek istiyorum. Kokusunu normal de de çok severim ama bu sefer görünce canım o kadar çok çekiyor ki ağzımı doldurasım geliyor. Acaba biraZcık yesem nolur yaa://
Luna-9 Kubra5847 ya gerçektenmi🥺bana hep zararlı olacak diye yeme diyorlar.doktora sordunuzmu yenilmesinde sorun varmı?gelecek hafta soracağım ama çoktan yemeğe başladım🥹
Luna-9 herkesherseyicokbiliyorzaten valla bilmiyorum ya toprak hiç aşermedim.ama toprak aşermeniz çok ilginç acaba tadı nasıl😂
Kmelikem1 herkesherseyicokbiliyorzaten bennnn🖐️ kansizliktan oluyor muhtemelen. Toz toprak nasıl canım çekiyor anlatamam. Sade kahve telvesi bu isteğimi bastırıyor 😂
SemaDG Luna-9 benimde bir tane oğlum var onda çiğ pirinç yiyodum o kadar canım istiyoduki gece kalkıp yiyodum 😂 çok şükür oğlumda bir sorun olmadı şimdi ikinciye hamileyim şimdilik bir şey aşermedim
Luna-9 SemaDG çiğ pirinci nasıl yedin ya çok sert değilmiydi?😂benim üçüncü gebelik ve hepsindede mandalina kabuğu aşerip yedim.bunda bir iki haftadır başladı sürekli mandalina kabuğu düşünüyorum.
SemaDG Luna-9 inan o kadar lezzetli geliyoduki doğum yaptıktan sonra tekrar bi yiyim bakıyım aynı lezzeti alıcakmıyım diye yedim ben nasıl yemişim bunu diye düşündüm😂
denizarenmom Esiraa ahahahah ay benimkide oyle gecen gece bakkala gidelim dedi bir poset sey aldi hepsini yedi ben bi sodayi bitirmemistim daha o yerken
Luna-9 SemaDG bendede mandalina kabuğunda öyle oluyordu ikinci gebeliğimle üçüncü arasında 7 yıl var ağzıma bile sürmedim.hiç canım çekmedi ama Şuan tek düşündüğüm o