Kizlar merhaba.
Suan bebegimin cinsiyeti henüz belli degil ancak erkek olursa esim evlenmeden once vefat eden abisinin adini ibrahimi koymak istedigini soylemisti. Bende kabul etmiştim. Hafta sonu cinsiyet ogrenicez. Ancak brn ibrahimi tek kullanmak istemiyrum genc yasta vefat eden birinin adi ve kaderi benzer vs sebeplerden dolayi. İsmani basina bir isim eklemek istiyrum. Cunku gebelde ilk isim daha sık kullanilmakta. Bana yardimci olur musunuz.
…… İbrahim boşluğu birlikte dolduralim hadi 🙏🏻🌸🌸🤗