Busra_05 Merhaba kızlar konya Medicana hastanesinde Hüsnü Alptekin e sezeryan olan var mı acaba yada tanıdığı sezeryan olan hastaneden memnun kaldınız mı süreç nasıl işliyor bilenler bilgi verebilir mi teşekkürler 🌺
Kevser_unall Busra_05 ban Hüsnü hocaya takipteyim. Bi kaç arkadaşımın önerisi ile gittim sezeryanda mükemmel hemen akşamına veya ertesi gün ayağa kalkanlar var bi arkadaşım da yaram nerdeyse kayboldu demişti çok iyi yani
Busra_05 Kevser_unall teşekkürler canım bende başından beri Hüsnü hocaya takipliyim çok memnunum bilgisine güvenilirliğine ama doğum yapan kimseye denk gelmemiştim merak ettim çok iyi oldu bu bilgi haftaya sezeryanim var tekrar teşekkürler 🌺🥰
Kevser_unall Busra_05 kaçınca haftaya verdi sezeryan tarihini bi de neden sezeryanı seçtiniz acaba . Ben de b gidişimde soracağım
Busra_05 Kevser_unall ben kendi isteğimle seçtim sezeryani 19 ocağa gün verdi zaten Hüsnü hoca da 23 ocakta izne ayrilcakmis 39 haftalık oluyoruz ama bir hafta geriden geliyoruz 38. Hafta da alacak inşallah
Kevser_unall Busra_05 anladım sağlıkla kucağınıza alın inşallah son olarak hoca neden izine ayrılıyormuş bi bilginiz var mı bende ona göre randevu alıyım. Uzun süreli mi izine ayrılıyor acaba