Aybukekan 36+2 yim bebek 3 kiloya yakın gece sancım gecmeyince geldim hastaneye nstde sancım çıktı yatış verdi doktor açılma yok sezeryan düşünüyorum gece sancılar artarsa alır umarım 😟