Kızlar bebeğim 27 günlük. Emzirdikten 5 dakika sonra başlıyor ağlamaya ama nasıl ağlamak yırtıyor kendini. Arada sakinleşip tekrar başlıyor. Gazını almaya çalışıyorum bazen çıkmıyor bazen çıkıyor ama bir de reflüsü var midesi o kadar bulaniyor ki mahvoluyor ya. Uyutana kadar canım çıkıyor 1 saate uykuya geçiyor neyse uyudu diyorum uykusu da 1 saat sürüyor sonra aynı döngü. Ağlamaktan boğazı acıyor öksürüyor falan. Ne yapacağımı şaşırdım. Uyanık olduğu hiçbir dakika huzurlu değil artık uyanmasından korkar oldum son 1 haftadır da böyle. Evimde hiçbir işimi göremiyorum bazen tuvalete bile gidemiyorum ne olur akıl verin artık oturup onunla ağlıyorum ne yapayım ben nasıl geçer bu durum veya ne zaman ? ( diger uygulamada yazdım cevap gelmediği için buraya yazıyorum gelip oraya sor falan demeyin)