Dilaraagkkk Kızlar adet tarihime göre 6 haftalık gebeyim ama doktor kesenin 5+2 olduğunu ama bir sorun olmayacağını söyledi başına gelen var mıı
arirangg Dilaraagkkk İlk günler böyle biraz geride oluyor. Ama sonra bebek haftasını tamamlıyor. Kesede bebek de görüldüğü zaman birkaç gün geride olabilir. Sonra sat’ı yakayalacaktır normal bir durum