haciyevnizam Kızlar yeni hamileyim çok yeni kan analizi 29.6 çıkdı bu gün boğazım ağrıyo kimde böyle oldu napdınız ateşim var öyle hiss ediyorum
Esrauysal haciyevnizam ben felaket hastaydim kuzum 11 le öğrendim neredeyse 20 gün çektim ıhlamur ballı süt falan yaptım içtim
Dilara556 haciyevnizam bir kavanoza zencefil taze kes ince ince ,bal koy kavanoza yarıya kadar ve limonları ince ince kıy 24 saat kavanoz ağzı kapalı kalsın sonra günde 2 kez tok karnına iç canım Boğaz ağrın öksürük balgam hepsini geçiriyor 3 güne
Esrauysal haciyevnizam saçmalik ya herkeste aynı belirtiler olmuyor herkeste böyle hastalanmiyor bünye meselesi bağışıklık düşüyor geç döllenmeyim ben
Gzm3848 Ben de 4 haftalıkken öğrendim 7.haftaya kadar hastaydım boğaz ağrısı öksürük vardı bol bol istirahat ettim limonlu ve ballı sıcak su içtim kendiliğinden geçti ama çok kötü olursan mutlaka hastaneye git
Dilara556 haciyevnizam yok bebeği kesesi koruyor canım meraklanma ateşin varsa ateş için acile gidip günde 4 taneye kadar parol serum takınabilirsin ateş olması kötü grip etkilemiyor bebeği bol bol su tüket
haciyevnizam @“Dilara556”#p2582373sesim batıyo ateşim keçdi ama halsızım yaşananları sanki ne zamamsa yaşamışımə gobi kafam