Edus35 canim bende oldum histeroskopi gebelige engel evet ama ben 1 yıl beklemiştim artık olmuyor bundan dolayı herhalde dedim bana bayitmadan yaptılar sakin bayitmadan yaptırma ölüyordum acıdan ilk olarak onu diyim bayittiktan sonra iş kolay birsey hissettiren zagen 15 dk operasyon sonrası kanama oluyor adet olana kadar ama az az bu normal sonra toparlıyorum çok büyük birsey degil ben isganbul tıp fakültesi hastanesinde(çapada)oldum. Anestezi uygulamaya gerek yok 5 dk alıp cikcaz dediler benim fahim filmimde 1 tane görünüyordu operasyon sırasında minik minik 5 adet çıkarıldı yarım saat sürdü o yuzden dayanamadım kötü oldum. hiç ücrette vermedim ozeller çok uçuk para istemişti o zamanlar ben mart ayında oldum ama sonrasında gebelik gene olmadı tedaviye basladim