Polipim vardı histeroskobi ile alındı takip eden ayda aşılama oldum şuan 36 haftalık hamileyim çok şükür öncesinde 6 ay kadar beklemiştik düzensiz kanamalarım oluyordu sebebi polipmiş işlem olurken aynı zamanda hsg de çekilde tek yumurtalığım açık çok şükür hamile kaldım. Hiç beklemeden ol derim işlem sonrası hiçbir acı olmuyor