Jaleisik Öncelikle tam kan sayımı yaptırın,tiroidinizi falan baktırın.. onlar da çok önemli çocuk olmasında..tiroid sorununuz varsa tedavi olmadan çocuk olsa bile düşük riski yüksek oluyor..kendi doktorunuz kendiniz olacaksınız..ben bunu öğrendim..benim romatizma hastalığım vardı,kadın doğumcu ilaca gerek yok dedi,çocuğum olmadı..sonra kendim romatizma ilacını kullanmaya başladım,şimdi 5 aylık hamileyim hala kullanıyorum ilacı hastalığım uyku döneminde olmasına rağmen