GGkaya3435
Doğru bir şey mi acaba? Bir çay kaşığı verin diyorlar içiren var mı işe yarıyor mu?
NaimeYilmaz
GGkaya3435 5.gununde vermıstım
Kadirvemalik
Ben veriyordum rahatliyordu. Bence bi sakınca yok.
SenaElyakut
Ben kendim içiyodum günde 2 3 bardak