Cansuumesee Ben de bu ay kullandım. Tedaviye başladığım zamanlarda da üç dört kez kullanmıştım. Sonra farklı ilaç ve iğneler denedim. Bu ay başka doktora geçtim klomen verdi tekrar. İlk kullandığımda kimyasal gebelik olmuştu. İnşallah bu defa hayırlısıyla nasip olur. 🤲🏻Sizin yumurta gelişimi nasıl oluyor?Sadece troid ve prolaktin sorununuz mu var? Öyleyse ilaçla düzelir inşallah.