Kızlar herkese merhaba. Ben doğum yapalı 27 gün oldu sezaryen ile. Doğumda bazı sıkıntılar yaşadığım için dikişimin kenarından bir iki gün dren takılı kaldı. Baya kan aktı drene. Ama alttan kanamam hiç olmadı diyebilirim. Lohusa pedi değil normal ped bile gerekmiyor. Bunu yaşayan var mı normal mi? Doktorum kanama bir anda çok yoğun şekilde gelebilir korkma demişti ama 27 gün oldu hala gelmedi. Kanama herkeste olmak zorunda mı normal mi bilen varsa yardımcı olabilir mi?