Baahaarrr son Adet tarihim 25. kasım ☺️ 6+3 olduk biz 🫀 ama adet düzensizliği vardı bende.. geçen hafta perşembe keseyi gördük çok şükür.. bebişi ve kalp atışını ne zaman görürüz duyarız ? 19.01 de Kadın doktoruna gideceğim zaman geçmiyor sanki ❤️
ST55 Baahaarrr tebrik ederimm sağlıkla kucağınıza alın ♥️ Bizde bugün 6+5 olduk ,henüz hiç doktora gitmedim, çarşamba günü randevumuz 🥲
gizem3572 Baahaarrr buyuk ihtimal gittiginde duyarsin canim bende 6+4 um keseyi 5+3 de gormustuk 17 sinde gidicem kalp atisi icin 🤲🥰
gizem3572 Baahaarrr canim biz duyduk cok sukur kalp atisimi ama 7+5 gunluguz ya ultrasnda 6+5 cikti acil tuvalete kostum doktorla konusamdk sikinti gorunmuyor kalbi guzel atyor dedi ultrsndyken
_tuuggcce_ Bende 6+6 yok 2 hafta önce keseyi gördük.Çarşamba için randevu vermişti.Hayırlısı bakalım, inşallah duyarım 🥹😍
Baahaarrr gizem3572 bende şimdi tam size yazacaktım ki baktım siz haber etmişsiniz ☺️ ya ne güzel sağlıkla kucağınıza alın 🌼 bende Perşembe günü gideceğim doktora
gizem3572 Baahaarrr ayy insallah sende duyarsin saglikla kucagimiza aliriz bende senden guzel haberler bekliyorum 🤲
Baahaarrr gizem3572 selam canım daha yeni geldik doktordan ☺️ çoook şükür bugün bebişimizide kalp atışımızı da gördük, dinletmedi daha çok miniğiz diye 🥰 birde uygulamaya göre 7+6 olmuş olurken bugün 6+2 olduğumuzu öğrendik ultrasonla çok şükür her şey yolundaymış✨
gizem3572 Baahaarrr hadi gozun aydin ayni ben gibi olmus galiba 1 hafta geriye cekmis seninde 🤲❤️ var oldugunu bilmek bile guzel kucagimiza aldgmz gunleride gorelin insallah