Senemmm Merhaba! Benm 2.hamileligm ilk hamileligmde cok mide bulantilarim oldu hic uyuyamiyordum bile ama bunda hic mide bulantim yok 10+5 haftaligim korkuyorum kotu birrsey yoktur dimi 😢
Deletedmom434 Senemmm Merhaba,her hamilelik bir olacak diye bir durum yok canım her hamilelikte aynı belirti olacak diyede ☺️ Kanama,aşırı derecede kramp gibi durumlar olduğunda kork belirtilerin olmaması normal bir durum
Senemmm Deletedmom434 tesekkur ederim ama kanamam ve agrilarim yok ama korktm annem olmadigi icin buraya sorim dedim tsk ederm cok 😌
CansuCaTurkmen Her hamilelik bir olmaz canım çevremden en çokta annemden biliyorum. 5 kardeşiz hepimizde ayrı ayrı yaşadı. Benimde ilk hamileliğim 21 haftalığım hiç bulantı yaşamadım.
Senemmm CansuCaTurkmen bagzilarida dio erkek olcak ama ben bole seye inanmiorum onu Allah blir 😊 tsk ederm ilginize
CansuCaTurkmen Senemmm hiç alakası yok onunla inanma canım öyle şeylere ben hiç bulantı yaşamadım kısmetse oğlum olucak arkadaşım bulantıdan duramıyor 5.ayına kadar kustu onunda oğlu olucak. Sağlıklı olsunlar da çokta önemli değil gerçi.